Tuotepalautus

Vastuu vastaanotetusta tavarasta ja tavaraan tutustuminen

Kuluttaja-asiakkaalla on  mahdollisuus tutustua tuotteeseen 14 päivää.  Kuluttajan on pidettävä vastaanottamansa tavara olennaisesti muuttumattomana ja vähentymättömänä, jotta hänellä on oikeus saada suorittamansa maksu kokonaan takaisin peruuttamistilanteessa.

Tuotteen palauttaminen ja kustannukset  

Jos kuluttaja peruuttaa sopimuksen, hänen on palautettava tavara viivytyksettä, viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Kuluttajan vastuulla on tarvittaessa näyttää esimerkiksi palautuskuitilla, että tavara on palautettu määräajassa. Kuluttajan vastuulla on maksaa palauttamisesta aiheutuvat välittömät kustannukset.

Ohjeet tuotteen palauttamiseksi

Mikäli haluat palauttaa tilaamasi tuotteen, tulee sinun tehdä peruutusilmoitus 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta tai palauttaa tilaus peruutusilmoituksen kera 14 päivän sisällä tilauksen vastaanottamisesta.

Voit tehdä peruutusilmoituksen lähettämällä sähköpostin osoitteeseen asiakaspalveluartshop.fi. Mainitse sähköpostissa tilauksen numero, yhteystietosi ja mitä tuotteita peruutusilmoitus koskee.. Tuote on palautettava viipymättä, viimeistään kuitenkin 14 päivän sisällä peruutusilmoituksen tekemisestä.

Peruutusoikeus ei koske asiakkaalle mittatilauksena tehtyjä kehyksiä, aukkopahveja ja pinkopohjia, eikä erikseen tilattuja tuotteita, jotka eivät ole valikoimissamme. Yrityksillä ei ole kuluttajasuojalain mukaista peruutusoikeutta.

Liitä palautuksen mukaan peruutusilmoitus tai

  • kopio lähetyslistasta tai tilausnumero
  • nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi

Pakkaa palauttamasi tuotteet hyvin, mielellään alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen!

Voit palauttaa tilauksesi omalla kustannuksellasi Postin kautta ”Ovelle-pakettina” tai Matkahuollon kautta Bussi-pakettina. Lähetä palautus osoitteella ArtShop Finland Oy, Lahdenkatu 14, 15140 Lahti, puh. 0500-573607. Säilytä saamasi kuitti palautuksesta!

Voit palauttaa tilauksesi myös käyttämällä asiakaspalautus-sopimuksiamme Postin ja Matkahuollon kanssa, jolloin veloitamme palautuskulut palautuksen tilityksen yhteydessä.

Palauttaminen Postin pakettiautomaatista
Jos sait tilauksesi Postin pakettiautomaattiin, voit palauttaa sen mistä tahansa pakettiautomaatista samalla lokerokoodilla, jolla sen noudit. Kirjoita paketin päälle omat yhteystietosi (nimi ja puhelin). Palautusosoitetta et tarvitse. Vie lähetys pakettiautomaattiin ja noudata ohjeita. Jos lokerokoodi ei ole sinulla enää tallella, voit palauttaa lähetyksen postin kautta.

Palauttaminen postista
Voit palauttaa lähetyksen postin palvelupisteen kautta riippumatta tavasta, jolla sen sait. Kirjoita lähetyksen
palautustunnuksemme " 616466" ja vie lähetys postiin ja kerro, että kyseessä on ArtShop Finland Oy:n asiakaspalautus

Palauttaminen Matkahuollon kautta

Palauta Matkahuollon tai Matkahuollon noutopisteen kautta käyttämällä asiakaspalautusta, MH sopimusnumero 9500659. Säilytä saamasi kuitti palautuksesta!

Palautus lähetetään osoitteeseen: ArtShop Finland Oy, Lahdenkatu 14, 15140 LAHTI

Jos asiakkaan lähettämä asiakaspalautus katoaa postissa/matkahuollossa, korvaamme kadonneiden tuotteiden hinnan vain, jos tilaajalla on lähetyksen seurantakoodi ja palautuksen yhteydessä postista saatu kuitti, jolla korvausta voidaan hakea.

Maksun palauttaminen  

Palautamme Teille kaikki Teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset vähennettynä mahdollisilla palautuskustannuksilla (paitsi lisäkustannuksia siitä, että olette valinnut tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan ) viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa Teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia. Voimme pidättyä maksujen palautuksesta, kunnes olemme saaneet tavaran takaisin ja tarkistaneet sen tai kunnes olette osoittanut lähettäneenne tavaran takaisin.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa, sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai Teille on toimitettu väärä / viallinen tuote, tulee Teidän ilmoittaa virheestä välittömästi  osoitteeseen  asiakaspalveluartshop.fi tai puhelimitse asiakaspalveluumme puh. 0500-573 607.

Jos paketti on vioittunut matkalla, on siitä tehtävä välittömästi reklamaatio Matkahuoltoon tai Postiin, riippuen mitä kautta tilaus on toimitettu.

Virheellinen toimitusosoite tai noutamatta jätetty lähetys

Mikäli olet tilatessasi ilmoittanut yhteystietosi (osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite) väärin, jonka johdosta lähetys palautuu tai jätät lähetyksesi noutamatta, perimme palautuksesta ja mahdollisesta uudelleen lähettämisestä aiheutuneet rahtikulut täydellisinä, sekä 10€ käsittelykulun.